ИНТЕРНЕТ-МАГАЗИН   БЫТОВОЙ   ТЕХНИКИ   BOSCH-KIEV.COM.UA
044 228-6755044 228-2513094 828-6755
067 501-4337050 401-0739067 468-4758
Ваша корзина пуста
Полезные статьи

Сушильные машины Bosch
Сушильные машины Bosch по-особенному бер...

Модели стиральных машин Bosch: Logixx, HomeProfessional.
Logixx6: это представитель премиум к...

Как выбрать вытяжку Bosch на кухню?
Кухонная вытяжка не является украшен...

Функция Assist, термощуп PerfectRoast и датчик выпекания PerfectBake
Панель управления и функции, которые инт...

Стиральные машины Bosch - как выбрать?
Сегодня разнообразие стиральных машин BO...

Гарантия от производителя Bosch

  В связи с участившимися обращениями клиентов, считаем необходимым сообщить Вам, что наш салон не является партнером Интернет-магазина bosch-ua.com, который находится по адресу бул. Дружбы Народов, 10.
 А также доводим до Вашего сведения, что компания  Bosch & Siemens в Украине не предоставляла статус официального партнера интернет-магазину на Дружбы Народов, 10 и не может гарантировать, что техника, купленная в данном магазине является сертифицированной и адаптированной к Украинским стандартам.
  Соответственно, компания Bosch & Siemens и сеть наших салонов не несёт ответственности за товар приобретённый в Интернет-магазине bosch-ua.com, находящийся по адресу Бульвар Дружбы, 10
_______________________________________________________________________________

Проверить, был ли Ваш прибор официально импортированный ООО "БСХ Бытовая техника" и распространяются ли на него гарантийные обязательства, можно на сайте:
www.code-check.com.ua

   С октября 2011 года все бытовые приборы Bosch отпускаются с гарантийным талоном нового образца, который имеет несколько ступеней защиты. А именно.

На обложке гарантийного талона Bosch:

гарантийный-талон-БОШ.jpg



В гарантийном талоне указана вся информация о приборе:

Гарантия и сервис на бытовую технику Bosch и Siemens по всей Украине

Приобретая бытовую технику производителя Bosch или Siemens в нашем Фирменном Интернет-магазине Bosch-kiev.com.ua, Вы покупаете только Сертифицированную технику в  Украине, завезенную Представительством Bosch в Украине - предприятием BSH Group ООО «БСХ Побутова Техника». При покупке техники Вы получаете товарный или кассовый чек,  подтверждающий факт совершения покупки, надлежащим образом заполненный Гарантийный талон. На все товары предоставляется официальная гарантия - 2 года от производителя. В случае поломки в течение гарантийного срока, ремонт производится в авторизированных сервисных центрах фирмы Bosch-Siemens бесплатно, при условии соблюдения заводской инструкции по эксплуатации.
Адреса и телефоны авторизованных сервисных центров Вы найдете в гарантийном талоне и на нашем сайте:
____________________________________________________________ 

Гарантійні зобов'язання виробника

   Шановний Покупцю! Вітаємо Вас з придбанням приладу торговельної марки Bosch Siemens, який був розроблений та виготовлений у відповідності до найвищих стандартів якості, та дякуємо Вам за те, що Ви обрали саме цей прилад.
Придбаний Вами прилад призначено для експлуатації (використання) виключно в побутових (домашніх) умовах родиною, відповідно до інструкції з експлуатації.

1. Гарантійний термін експлуатації приладу складає 24 місяці від дня передачі приладу*, а якщо прилад потребує спеціальної установки (підключення) чи складання – від дня їх здійснення. *Тільки для посудомийних машин: Додатково до гарантійних зобов’язань, зазначених вище, виробник приймає на себе зобов’язання протягом (10) років з моменту придбання приладу першим споживачем, безкоштовно здійснити заходи щодо усунення несправності внутрішнього баку посудомийних машин у разі його наскрізного проіржавлення (з внутрішнього боку назовні).

2. Для задоволення вимог, пов’язаних з неналежним функціонуванням приладу, Вам необхідно звернутись із заявою до одного з уповноважених сервісних центрів (перелік дивись на звороті) та надати наступні документи: – належним чином оформлений гарантійний талон; – документ, який підтверджує факт придбання приладу (касовий чек, товарний чек, прибутковий касовий ордер, видаткова накладна, тощо); – документ, що посвідчує особу; – інші документи, передбачені законодавством.

3. Виробник (підприємство, що виконує роботи з гарантійного обслуговування приладу) має право відмовити у задоволені вимог споживача у разі: – ненадання документів, зазначених вище та/або приладу, щодо якого висуваються вимоги; – виявлення виправлень в гарантійному талоні; – неможливості ідентифікувати прилад; – використання приладу не за призначенням; – порушення споживачем правил користування, транспортування, підключення та зберігання приладу; – подання споживачем завідомо неправдивої інформації щодо факту настання гарантійного випадку; – навмисних дій або бездіяльності споживача або третіх осіб, спрямованих на настання гарантійного випадку; а також недбалого користування приладом; – потрапляння всередину приладу сторонніх предметів, рідини, домашніх тварин, комах або гризунів; – виявлення факту втручання у конструкцію виробу осіб, що не мають на це відповідного дозволу виробника; – виявлення пошкоджень приладу, спричинених неналежним функціонуванням електромережі, газопроводу, мережі водопостачання та каналізації; суттєвим негативним впливом навколишнього середовища; інших факторів, що не піддаються впливу з боку виробника; – виявлення хімічних, механічних, термічних пошкоджень та корозії на скляних, склокерамічних, пластмасових, гумових та емальованих або фарбованих частинах приладів, відповідно.

4. Виробник (підприємство, що виконує роботи з гарантійного обслуговування приладу) не задовольняє вимоги споживачів щодо: – робіт/послуг, які виходять за рамки гарантійних зобов’язань Виробника; – внесення змін до конструкції приладу з метою його пристосування до місцевих умов, які відрізняються від тих, що діють в країні, для якої цей прилад було розроблено, виготовлено та/або сертифіковано; – частин приладів, які з часом зношуються, в тому числі, але не виключно: ножі та загострені насадки кухонних комбайнів у разі їх затуплення; фільтри пилососів, чайників, кавоварок; мішки пилососів; щітки пилососів зі зношеною щетиною; батарейки, акумулятори тощо; а також щодо частин приладу, які легко б’ються: скло, пластмаса, лампи; – робіт, які споживач згідно інструкції з експлуатації повинен виконувати самостійно або за власний рахунок, наприклад: звичайний догляд за приладами, чищення кавоварок та кавомашин, видалення накипу, тощо; – зміни функціональних характеристик приладу, якщо наявні функціональні характеристики відповідають заявленим заводом-виробником. Права споживачів у разі придбання приладів неналежної якості встановлюються чинним законодавством України. Належною підставою для задоволення вимог споживача, є технічний висновок уповноваженого сервісного центру.

5. Додаткова інформація Прилади обов’язково мають бути заземлені. Незаземлені прилади є потенційно небезпечними. Виробник не несе відповідальності за шкоду, завдану здоров’ю чи майну споживача, якщо вона викликана недотриманням норм встановлення чи підключення приладу. Заповнення розділу «Відомості про встановлення» є обов’язковим та дозволить визначити винуватця у випадку виходу приладу з ладу або заподіяння іншої шкоди. Для встановлення і підключення приладу Ви можете скористатися послугами спеціалістів найближчого уповноваженого сервісного центру. Ви можете також скористатися послугами продавця або будь-яких інших кваліфікованих спеціалістів. Транспортні витрати, послуги з підключення, встановлення та запуску приладу, а також доставка приладу вагою до 5 кг в уповноважений сервісний центр у разі виходу його з ладу здійснюються за рахунок споживача, якщо інше не передбачено умовами продажу приладу торговельною організацією. Помилковий виклик спеціаліста уповноваженого сервісного центру оплачується споживачем. Помилковим є виклик, коли споживач вважає прилад несправним в той час, коли йдеться про заходи, які споживач може виконати самостійно та про що зазначено в інструкції з експлуатації, наприклад: перевірка наявності напруги в мережі, подача води в прилад, прочищення стоку води, тощо.

6. Строк служби приладу – великої побутової техніки. Строк служби приладу – великої побутової техніки (холодильників, морозильних камер, пароварок, пральних, сушильних та посудомийних машин, витяжок, плит та варильних поверхонь, духових шаф, винних шаф, мікрохвильових печей, шаф для підігріву посуду), а також пилососів та кухонних комбайнів складає 10 років. Строк служби приладу – малої побутової техніки (м’ясорубок, універсальних різок, блендерів, універсальних подрібнювачів, міксерів, пресів для цитрусових, соковижималок, кавомолок, кавомашин, кавоварок, фритюрниць, тостерів, електричних чайників, чайоварок, яйцеварок, фенів, плойок, масажерів, вагів, прасок, прасувально-сушильних машин, мобільних кондиціонерів, водонагрівачів, масляних радіаторів та приладів для сушіння рук) – 2 роки. Протягом строку служби, виробник гарантує безпеку приладу за умови його використання за призначенням та з дотриманням правил, викладених в експлуатаційній документації (в тому числі, але не обмежуючись, своєчасним проведенням технічного обслуговування, а у разі потреби, післягарaнтійним ремонтом за рахунок споживача).

7. Строк служби приладу припиняється у разі:
• внесення у конструкцію приладу змін та здійснення доробок, а також використання вузлів, деталей, комплектуючих виробів, не передбачених нормативними документами;
• використання приладу не за призначенням;
• пошкодження приладу споживачем;
• порушення споживачем правил експлуатації приладу.